Kehadiran Hari ini

Pengikut Zul Avanzato

Tuesday, January 4, 2011

2011,Menguji Kesabaran...

Assalamualaikum...w.b.t..
2011 ini aku punya azam yang kukuh...Walaupun permulaan hari ditahun baru aku hampir tempang akibat eksiden,tapi itu tidak menghalangku dari membayar urusan pekerjaan dunia yang fana ini...membayar??

*Aku baru lepas tukar bateri keretaku,Rm135 dikeluarkan...
*cukai pintu Premis perniagaanku dah dibayar..rm 126...
*Esok aku harus memperbaharui Lesen kenderaan kereta(Roadtax dan Insurans),rm354.40sen..^^
*selepas itu aku harus memperbaharui Lesen Majlis Perbandaran sebanyak rm 222..
*pulak tu,aku harus membeli tong sampah yang berharga rm160 untuk dipamerkan didepan premis perniagaanku...
*selepas itu,aku harus memperbaharui lesen memanduku yang telah mati selama 7 bulan..wahhhh...Nervous memang ada bila jumpa polis yang buat sekatan jalan raya tau....
*roadtax motosikalku memang dah tak diaktifkan dah..pasal aku jarang gunakan motosikal tu kat sekatan jalanraya...keh keh keh....
*Bil elektrik dan air dipusat perniagaan aku belum jugak lagi diselesaikan..huh...

Pening aku nak selesaikan semua ni..Tapi siapa yang tahu??Ada orang nak ambik tahu??Takpe,aku dah bagitau...keh keh keh..
Berat mata memandang berat lagi den yang memikul woiittt^^
Nak cari duit memang payah gilerrr...Mencekau sana sini nak dapatkan sepuloh ringgit...Alangkah beruntungnya aku jika kedebab!!!......
rm 1 juta jatuh depan mata..atau senang citer ade orang nak bagi..ahhahaha....tapi kalau ada sungguh jangan terkejut tau??
''mustahil itu kemungkinan akan menjadi kenyataan''..
(oleh itu,sesiapa yang ada lebihan wang,bolehla disalurkan pada aku yang dalam kesengsaraan nih...)kikiki





Written by:Zul Carwash...
Ditapis oleh:Nismo
Published by:Aku
Mood:(Pening Lalat)

No comments: