Kehadiran Hari ini

Pengikut Zul Avanzato

Thursday, May 13, 2010

Jumaat yg menyingkap seribu keindahan..

Aku cuba manfaatkan petang aku untuk kemaskan bilik tidurku yang bersepah...Sampaikan dah jadi penempatan tikus..dashyat tu...walaupun tidak mempuyai insfrastruktur seperti hotel bertaraf 5 bintang,tapi selesa...Beranak pinak sang tikus dalam almari cermin...hemm...dua jam aku menghabiskan masa dikamar tidurku...Bagi aku petang jumaat ni la masa untuk aku settlekan apa yang belum selesai...^^

Dalam berkemas punya kemas,aku membelek sehelai demi sehelai baju-baju lama dalam kotak...Dan aku terpegang salah satu baju...Menggamit kembali dizaman khidmat Negara dahulu...Baju itu kutatapi dengan penuh terharu...Tandatangan dan pesanan yang diconteng diatas sehelai baju itu penuh bermakna...Hendak kubuang sayang rasanya...Terbayang Saiful yang sangat memualkan...Terbayang safuan yang selalu menjadi tempatku untuk melepaskan kebosanan,periang dia,poyo dia,joke dia aku tak mampu lupakan...Terbayang Asrul teman baikku yg berasal dari Melaka..Terbayang Cikgu Zainal dan Cikgu Hassan,jurulatih kami yg stedy..

Tapi semua itu sudah berakhir...Dimanakah mereka sekarang??Aku tidak pasti..yg pastinya mereka sibuk mengejar impian masing2..sama seperti aku dikala ini.....;(

No comments: