Kehadiran Hari ini

Pengikut Zul Avanzato

Wednesday, December 15, 2010

BPM,Aku disabotaj broadband sendiri...;(

Wah...Marah betul aku...Aku memang tak puas hati la dengan pengundian dalam blog nih...Broadband macam shilaka betul...Sial...ieeee...http://bpm-undi.blogspot.com/...

Ak dah nampak yang aku akan tewas...bila berakhirnya 7 pagi esok...dah la internet lembab,lawan pulak orang yang dah mencapai undi tertinggi...Aku dah putus asa...Gi mampus la berokband!!!Dasar Berok yang tak sedar diuntung...Bayar pun dah,Tak mahu kerja la plak..!!!Chaitttt.....ieeeee....


11 comments:

DiaUmaiNiNaz said...

361, cayank awk da vote..gud luck heee..

Suhami Ahmad said...

Ada peluang lagi nak masuk top 5...jangan putus aso...atok tolong undi eh..
^_^

Nismo BluebirD said...

ngee~
tq cyg...
tq atuk..pembakar semangat..kikikiki^^

Sutera_suci said...

Saya dah vote! thanks follow me :)

Nismo BluebirD said...

tq sutera suci..^^

Cik Su said...

harap bersabar ye.. cik su pun tewas gak.. tp redha jer.. huhu.. nampak nya blog ni dpt byk gak undian..cik su ciput jer.. cik su dah undi dah

Nismo BluebirD said...

dah kojo dah....broadband nyer pasal la ni...usaha macam nak mampos..hurm..tempat ke enam jugakk dapatnyer...ape-pe pon,tq la pada cik su,and all my voters...:)

cikida said...

sabar2,,huhu,,

geekz36 said...

ok la tu, voters dah buat keje dorg. xboleh nak paksa gak, pilihan di tangan depa.

Azreen Amran said...

pemalas betul ya berokbang tuh :p

Nismo BluebirD said...

geek,pengundi mmg ok...tp ...macam Azreen Amran cakap la,berokband yg pemalas,bayar bulan2,tp keje cam shilaker..kikiki^^