Kehadiran Hari ini

Pengikut Zul Avanzato

Tuesday, November 9, 2010

Aku Jutawan Muda Menjelang 2012

Salam Aidiladha..hahahhaa...diharap menerima Perutusan ini walaupun terlalu awal untuk aku ucapkan...Aku terlalu sibuk atau omputeh panggil Buzy kebelakangan ni dan pastinya jarang-jarangla aku update blog..bukan setakat update,nak blogwalking pun dah takde mase...

Banyak perkara yang akan aku selesaikan dikala ini..Semata-mata untuk mengejar impian menjadi Jutawan Muda menjelang 2012..Wah Gitu....:)
Ak memikirkan banyak idea untuk berniaga,disamping memajukan lagi Carwash..Mulai Jumaat ini,tanggal 12 haribulan 11 2010 akan tercoret menjadi sejarah dimana akan bermulanya perniagaanku diPasar Besar Dungun...Produk yang ingin aku jual ialah Syampu kereta,dan Pengilat Tayar kereta@motosikal...Dan juga Polish n Wax..InshaAllah!!!Aku banyak berurusan dengan rakan-rakan yang berada diKuala Lumpur..Merekalah jalanku,dan pertolongan oleh Allah amat aku harapkan...Terima kasih Sahabat..Uncle Khairool Idlan dan Atim Ampang...
Aku masih lagi berfikir..memikirkan perniagaan lain yang akan aku janakan...Aku sempat minum-minum dengan rakanku,Ju..Menurutnya,dia bersetuju dengan idea aku untuk menjual berger dihadapan Pusat Pengajian Tinggi UITM...Aku akan menjadi Rakan niaga atau lebih dikenali CEO..Pagi hingga petang aku diCarwash,Malam pula aku berniaga Berger,Jumaat pula aku berniaga diPasar Dungun...Aku nekad!!!

Aku tidak mahu percayakan lagi perniagaan MLM..Aku sudah jemu!!jemu jatuh dilubang yg penuh emas tiruan...InshaAllah!!!Akan aku usahakan!!!Jutawan Muda menjelang 2012!!!chaittttt!!!!wakakakkakakakkakakka^^



2 comments:

nadia said...

usahawan berjaya :)

Zul Avazanto said...

Usahawan yg bakal menjadi Jutawan beriman...InshaAllah!!!
=))