Kehadiran Hari ini

Pengikut Zul Avanzato

Saturday, December 4, 2010

Tengkujuh 2010

Musim tengkujuh sudah mula membuka tirainya...Hari ini tanggal 12 haribulan 4,..hujan renyai kadang-kadang lebat mula melanda Bandar Dungun..Awan mendung sentiasa..susah benar untukku melihat matahari menyinar dikala ini...ehh..madah berhelah la plak..^^

Itulah realitinya...Dah beberapa hari aku tidak membuka Carwash..Pekerja-pekerja aku mula mencari kerja lain sementara musim tengkujuh berakhir...Manakala aku??Aku banyak menghabiskan masa melayari Facebook,menonton tv,berangan,kadangkala tidur sepanjang hari...wah...enak bangat tidur sepanjang hari..Bangun jer dari tidur,aku terus kedapur,mencari makanan untuk mengalas perutku...hehee..sudah melahap nasik,aku dengan bangganya menggoreng keropok yg telah ku beli untuk standby diwaktu tengkujuh ini...^^


Sekali hangus daaa....Macamana la aku punya skill selama ni tak menjadi...tapi takpe..Xabi kan ada...Dia boleh habiskan..sekali aku bagi sebatang keropok ni..terus dia blah..Ape dia ingat keropok plastik ke hape??arh...Xabi tak mahu tak mengapa..Aku boleh habiskan..

Sesudah melahap keropok yang hampir berperisa jagung bakar yang hangus,yarks...aku mula termenung...melihat keadaan sekeliling rumah..Hujan masih membasahi jalan..Wah..boringnye kalau tak bekerja...Wang saku pun hampir kekurangan..Hurm..(menguap)..

Entah ape aktiviti la orang lain buat mase ni...ada yang sibuk berchatting kat ym,tak kurang pula membuat acara Blog walking,Facebook,my space,twitter,tengok you tube,main Playstation,hehe..banyak la aktiviti..ok la tu dari aku yang suka membuta ni..;(

k..dah sempurnakan update blog..wa nak sambung tidur..daa...;(0)

No comments: